سیتوباکسی های عزیز سلام
امروز براتون یه گزارش خیلی جالب اوردیم که امیدوارم ازش بتونید استفاده کنید.
این گزارش در خصوص گرایش های مصرف کننده در سال 2022 و از تجمیع اطلاعات 43 کشور مختلف جمع آوری شده تا به شما بگه مصرف کننده ها در سالی که گذشت چقدر تفکرات و تمایل ها و علایقشون تغییر کرده.
عوامل تاثیرگذار در تغییر علایق مصرف کننده ها قطعا همه گیری ویروس کرونا بوده.
گزارش The consumer trends to know for 2022 نتیجه بررسی های شرکت تحقیقات بازار GWI هست.
GWI یک شرکت رفتارشناسی مخاطب و مصرف کنندگانه که توسط تام اسمیت در سال 2009 تأسیس شد و بینش مخاطبان رو در اختیار ناشران، آژانسهای رسانهای و بازاریابان در سراسر جهان قرار میده. GWI با پنل 18 میلیون مصرف کننده متصل، مصرف کنندگان را در 46 کشور بررسی می کنه و از طریق یک پلت فرم مبتنی بر اشتراک در دسترس مخاطب هاش قرار میده.
برای دریافت فایل گزارش روی لینک زیر کلیک کنید:
در بخشی از گزارش اومده :
پرورش نبوغ و خلاقیت افراد نیز یک استراتژی است که ارزش سرمایه گذاری در بخش هزینه های بازاریابی را دارد
توجه به مخاطب و مصرفکننده ها هرسال باید بیشتر و بیشتر مورد توجه سازمان ها قرار بگیره، این همون موضوعیه که ما در تیم سیتوباکس همیشه حواسمون بهش هست. شما دوستان و همراهان سیتوباکس برای ما همیشه مهم بودید و ارائه بهترین خدمات برای ما همیشه یک هدف بوده.
امیدوارم از این متن لذت ببرید، ما که در اتاق فکر سیتوباکس کلی روش کار کردیم تا بتونیم با استفاده از اطلاعات به روز در بخش تحلیل و رفتارشناسی بتونیم خدمات به روز تری به شما عزیزان ارائه کنیم.
سیتوباکس،قلب سورپرایز خاورمیانه
افکارتان را باما در میان بگذارید